torsdag 19 juli 2012

Vänskap

Lycka är vänskap som håller över tid, som fortfarande är givande och kravlösa.

Vad menar jag med det? När man fokuserar på att det är roligt att vi ses, istället för att tänka på alla gånger vi inte hunnit. Att kunna dela livets glädjeämnen med, både stora och små och även livets motgångar.

Att kunna vara glad för varandras framgångar. Att direkt bara kunna fortsätta där man slutade, trots att det kan gå år mellan man ses.

Det är för mig underbar vänskap. Att precis som i en kärleksrelation fira tiden man känt varandra och gett varandra energi.

Ödet förde mina vänner och mig tillsammans. Jag kan bara tacka gör det. Tack för alla underbara människor som passerat min väg. Hoppas jag lämnat ett avtryck hos dem, som de har gjort hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar